sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Ice-Cold in Alex, September

Christian och jag har anmält oss till en ½ marathon i Alexandria. Det är Mr D som är så ambitiös och har orkat ordna alltihopa. Det gick faktist riktigt fint. Alla hade väntat att Chris skulle vinna, men tyvärr fick han kramper och kom in som trea. Jag hade som mål att överleva. Gjorde det! Jag är riktigt nöjd med mej själv. Sprang på 2.10, utan att stanna en endaste en gång. Jee! tror jag komm in som femma eller sexa.
Det var ganska varmt trots att starten var kl 6 på morgonen. Var psykiskt ganska tungt lopp, då man vid ca 7km såg målet redan. Sprang längs cornich.

Efter loppet gick Chris och jag ut på en promenad. Mig spottade man på, när jag blev arg så sa gubbarna bara att dom är en grupp på "roliga" personer?!
Sedan såg vi två karar som också blottade sin nedre del för oss. Vad ska man tänka? Fick nog en så dålig smak av hela Alexandria.
Men middagen med Alex-gänget var kul.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti